Kun jälkijäristykset menivät ohi, minut valtasi mieletön hyvän olon tunne. Olin niin täynnä energiaa, joka oli pakko saada kanavoitua johonkin. En pystynyt olemaan paikoillani, liikkuminen tuntui hyvältä. Juoksin, juoksin niin että tunsin lentäväni. Energia sisälläni oli kuin auringon valoa, kirkasta ja se loisti silmistäni ja sormen päistä. Olin muuttumassa ihmis-raketiksi. 

Mutta se viime öinen uni, se vasta oli pahin painajainen. Se palautti minut takaisin maan päälle. Pelkään sen olleen enneuni, joka varoitti minua tulevasta. Se oli niin pelottavan realistinen, tunnen vieläkin hänen kosketuksen kylkeäni vasten, miten olin koteloituneena punaisen peiton sisälle. Miten hän istui hiljaa, siinä sohvallani, minä hänen viereensä käpertyneenä. Toisenlaisessa valossa se olisi ollut romanttinen näky. Mutta se tuntui enemmänkin siltä, kuin olisimme odottaneet maailmanloppua. Tyyntä myrskyn edellä. Hän otti pitkän kulauksen olutta, istui siinä niin vakavana. Ja kysyi minulta olinko onnellinen.

Vastasin: "Mistä minä tietäisin?" ja hautasin pääni punaiseen peittoon että hän ei näkisi totuutta. 

Minun kiroukseni tulee aina olemaan se, että olen niin varomaton. Annan ihmisille osan itseäni, tuhlaan rakkauttani ajattelematta. Arvostan jokaista ihmistä, jonka tapaan elämäni aikana, vaikka joku niistä ihmisistä vielä tuhoaa minut. Mutta minä olen valmis ottamaan sen riskin. Uskon, että jos yksikin heistä puuttuisi, lakkaisi olemasta, tämä maailma ei olisi sama maailma. 

Aion nauttia tästä hyvänolon tunteesta, vaikka se polttaa. Kun ei anna sen mennä liian syvälle.